Páran már ismertek a másik fórumról Devil vagyok.

Gababoy jóvoltából itt is vezetem majd az edzéseimet.Írok már magamról 1 kicsit aki még nem ismerne.
19 éves vagyok.Lassan 4 éve foglalkozom tesépítéssel,jelenleg 70-72kiló körül mozog a testsúlyom egy viszonylag jó formával.
Ez idáig itthon edzettem ,álltalam készített konditeremben.

Most rendőrnek tanulok ezáltal egy nagyon jó terembe lett lehetőségem edzeni "potom" pénzért. Szóval most nagyon ráfekszem a dologra!

Jelenleg Gababoy Hardcore Tömenövelő csomagját használom.

A csomagról csak annyit írnék hogy aki teheti, rendelejen belőle még ma;) Nem fogja megbánni!!

Nah ,de elég ha ennyit tudtok rólam.A többit majd idővel , ha olvassátok a blogomat.
Ma váll és csuklya edzésem volt.


Váll:
Vállból nyomás egykezes súllyal:12kgx20 16kg-4x10
Előre emelés: 6kgx20 12kg-4x10
Nyakmögött nyoméás egyenes rúddal:40kg-4x10
A végén pedig állighúzást csináltam:20kgx15 40kg-4x8
Csuklya:
Vállvonogatás rúddal:70kg-4x20

 

Üdv !

A bejegyzés trackback címe:

https://pronutrition.blog.hu/api/trackback/id/tr472293142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása