Sziasztok!!

(képek hamarosan!!)

Nagyon jó versenyen vagyunk túl! Fitparádé még mindig az év sporteseménye!!
Szerencsére sok versenyző és néző jött el erre a 2 napra. Színvonalas, gyors lebonyolítással jellemezném a fekvenyomó bajnokságot!

Hogy is volt?

Nézzük is!

Reggel 9-re értünk oda és egy pici várakozás után már regisztrálhattam is. A mérleg 94,6kg-ot mutatott és így a -95kg-os kategóriába tudtam elindulni.
Ezek után gyors kajálás. Persze a szokásos kombómat vittem magammal, RIZS+CSIRKE :)

10-11 körül már az első kör le is ment, szóval sok időm már nem volt. Amint már írtam, nagyon gyorsan zajlott a versenyzés, pedig nagyon sok versenyző volt!
11 után elkezdtem melegíteni, megittam az Xplode dupla adagomat! Nicoflex felkenve és indulhat a buli!
A melegítés valahogy így nézett ki:

60kgx20, 100kgx10, 120kgx10, 140kgx6, 160kgx3.

Az első fogásomra 180kg-ot választottam. Kis pihenő és már magnéziás kézzel, bandázs feltekerve, a padnál is vagyok. Koncentráció mindenek felett. A közönséget kiszűrve, csak a bírák szavait figyelve, alá fekszem a súlynak, hidalás minden ahogy kell. Érzem, hogy képes vagyok, meg tudom csinálni.
Tehát 180kg alatt vagyok, kivesszük a súlyt. START vezényszóra várva, megindítom a nyomást, mellemig elér és onnan robbanékonyan kinyomom a súlyt.
"VISSZA" vezényszóra pedig visszarakom a villába a súlyt. Kezdem hallani a közönséget, hogy "Ez az Gaba!" és a legfelemelőbb mondat a következő: " A gyakorlat érvényes!"

190kg a következő súly. Kicsit fújok, de azért segítek egy-két sport társnak a beadásnál.

A második fogásom a 190kg. Újra próbálok minden külső zajt kiszűrni és csak a bírák szavait hallgatom. Most már kicsit agresszívabban fekszek alá, mert meg kell csinálnom!
Villából kivesszük és újra START vezényszó! Mellemet érintve, újra robbanékonyan kinyomom a súlyt. Akkor még úgy éreztem, hogy bele menne még 3 is :)

Megint a kedvenc mondatom: "A gyakorlat érvényes!"

Az utolsó fogásom a 200kg lett volna. Már éreztem hogy kezdek fáradni, sokan voltunk így kicsit kihűlve ...
Sajnos a könyököm nem akarta megint az igazságot és a nyomáskor megfájdult. Így a nyomás beragadt, nem ment semerre. Elvették a segítők.
De nem baj, jövőre már meg fogok gyógyulni és menni fog, sőt még több is!!!!

De a lényeg:

FITPARÁDÉ AMATŐR FEKVENYOMÓ BAJNOKSÁG -95kg KATEGÓRIÁBAN: 1.HELYEZÉST ÉRTEM EL!!!!!!

De aminek még ennél is jobban örültem, hogy még ABSZOLÚT BAJNOK IS LETTEM !

Így tehát 2 aranyéremmel tértem haza!!!

Köszönöm szépen mindenkinek aki ott volt és bíztatott!!

Edzetek keményen !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pronutrition.blog.hu/api/trackback/id/tr282382868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása