Sziasztok.


Gyors helyzetjelentést szeretnék nektek írni.Ma voltam fekvenyomó versenyen az iskolán belül.
72kilóval mérlegeltem.

Első fogásra 100kg-ot nyomtam,második fogásra 110kg-t.Az utolsó nyomásom
pedig 115kg volt.A versenyt Mészáros Laci bonyolította le.

80 kiló alatti súlycsoportban indultam.
A 2.helyet sikerült megszereznem!!

De én ennek is nagyon örölük :)
Az edzéseimről annyit h minden nap járok edzeni.A Gababoy HC Csomag brutális,sokat is fejlődtem tőle !Az erő nagyon jön például guggolásban új csúcsot értem el.
Ami nagyon sokat jelent nekem 110kg-al 6 ismétlés :)

Következő tervem a Fittparádé lesz.Ahol megpróbálok a 75kiló alatti kategória első helyét elcsípni!!!! Ebből nem engedek!!:)

Ma este kar edzésem lesz.A beszámolót hamarosan láthatjátok.
Ja és egy kép a jelenlegi formámról :) Edzetek keményen!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pronutrition.blog.hu/api/trackback/id/tr322350989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása