Sziasztok!!!

Vasárnap lezajlott a verseny. Nagyon jó szervezés volt, sikerült mindenkinek bemelegíteni, korrekt padok voltak. Kár, hogy nem voltunk olyan sokan mint a megszokott, de talán majd a Fitparádén. Hiszen a következő versenyem Október 17-én lesz!!!!

Reggel 9.00-kor értünk oda. Egy gyors regisztráció és kezdődhetett a kaja és a folyadék bevitel. Sajnos, nekem nehéz ilyenkor ennem, inkább már odafeküdnék és kinyomnám a súlyt, de persze ez csak a kisördög mondja nekem, az eszem tudja, ENNED KELL, HOGY ERŐS LEGYÉL! Így is tettem. 9-kor már az első adag lecsúszott, kb 1,5l vízzel. Utána 11.30-kor a következő adag. Egy kis idegeskedés azért sikerült összehoznom, nicoflexet nem tudtam vinni és gyorsan elmentünk venni. "Élmény" volt megtalálni..! Nah, de mindegy!
A lényeg, hogy sikerült vennem, más gondom nem lehet. 12.00-körül a férfi pump&run befejeződött és utána mi jöttünk.


Egy kis pihi és már kezdhettük a bemelegítést.
Valahogy így nézett ki:
60kgx10, 100kgx10, 120kgx10, 140kgx6, 160kgx3.

Ahogy végeztem a 160kg-val már hívtak is az első nyomásomhoz a 180kg-hoz. Kettőt fújtam és odaléptem a fekvepadhoz. Koncentráció, bandázs tekerés, magnéziázás.. ez egy ceremónia!
 

 

Lefeküdtem a padra, kértem a segítőt adja be a súlyt, hidalás jól sikerült, feszül a hát, mell, kar, láb. Minden ott van! Már csak az kell, hogy "Adjátok ide a súlyt !!!"

Beadta és nagyon szépen ki is nyomtam! Oly gyorsan, mintha még súly se lett volna rajta.
Egy kis pihi... a következő súly 190kg! Nem mertem nagyot ugrani, hiszen így is csoda hogy sérüléssel tudok versenyezni.

Következett a 190kg, ezt is szépen, tökéletesen végrehajtottam !!

Az utolsó nyomásom 200kg. Úgy éreztem minden a helyén van, koncentráció+erő 110%-os. Biztos a siker!
De közbeszólt a sérülés... Beadták a súlyt, leengedtem éreztem hogy ez megvan, ennek ki kell mennie! A holtponton is könnyedén átnyomva, a súly a kinyomás előtt a sérült könyököm megfájdul és feladja a küzdelmet. Ez már sok volt neki. Megállt súly és nem engedett tovább. A gyakorlat nem sikerült.

Szóval a 200kg most meg viccelt, de semmi gond! A Fitparádén sikerülni fog, sőt remélem még egy kicsit át is tudom majd ugrani ezt a bizonyos 200kg-ot.

Löki Zoltán (remélem jól írom a nevét) 175kg-ot teljesített! Nagyon szépen kivitelezte a gyakorlatot ! Gratulálok neki, és találkozunk 17.-én ! ;)

A lényeg hogy :

POWER ZONA -100kg-os kategóriában 190kg-os nyomással I.helyezést értem el !!!

 

Most 1,5 hetes pihenő szakasz jön, szériázás stb. Semmi csúcsnyomás.

 

 

Köszönöm mindenkinek aki ott volt és bíztatott!!!

 

 

Edzetek keményen, mert képesek vagytok !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pronutrition.blog.hu/api/trackback/id/tr902309661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása