Sziasztok!
Egy kis élménybeszámolóval jelentkezem én is a fitparádéval kapcsolatban:)
Nos én is részt vettem a fekvenyomó versenyen!
9-körül érkeztünk a helyszínre Dáviddal.Itt találkoztunk Gabával.
 
Rögtön mentem regisztrálni, amikor közölték h nincs -75kg alatti kategóra hanem -85kg a legkisebb.
Gabával megbeszéltük ,hogy nemgond nekivágunk így is!

72.6 kilóval mérlegeltem.
Aztán indultam a Pro Nutrition standhoz ,hogy ráhangoljam magam a versenyre. Itt kaptam 1 nagyon jólmutató GFX 8-as pólót :D
AMi egyébként a kedvenc tömegnövelőm.
A versenyt elég gyorsan lenyomták már rögtön az elején mondták a nevem.
Bemelegítést után én következtem. Tudtam hogy ösze kell magam szedni ha komoly eredményt szeretnék elérni.

Első fogásom 110kg volt.
Nagyon könnyen ment. A következő fogásom 115kg volt amit ismét nagyon könnyen kinyomtam.

A harmadik fogásomon sokat gondolkodtam.

Végülis úgy döntöttem megpróbálom a 125kg.

Gabát kértem meg ,hogy emelje be nekem a súlyt.
Nyugodtan leengedtem, a mellkasomra a súlyt és aztán elkedztem minden erőmből nyomni.
De sajnos a holtponton meg állt 1 pillanatra a súly mikor az egyik segítő srác beleért.
Pedig sikerült volna ha még vár 1 picit, de sajnos így elvették a nyomásomat.De nem keseredtem el, így is sikerült a 6.helyen végeznem.
A következő versenyre sokkal jobban felkészülök!!

Nagyon sokat jelentett a Gabáékkal való találkozás és hogy sok régi ismerőssel találkoztam!!!
Ezen kívül rengeteg motivációt szereztem.

Remélem legközelebb komolyabb eredményt sikerül elérnem.


Ez volt a beszámolóm a versenyről.

Üdv !!

A bejegyzés trackback címe:

https://pronutrition.blog.hu/api/trackback/id/tr432388627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása